Splošni prodajni pogoji

Splošni prodajni pogoji spletne trgovine Onehome so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določajo delovanje spletne trgovine Onehome ter urejajo poslovanje med spletne trgovine Onehome in kupcem.


1. Pomoč uporabnikom

Informacije o naročilih, dostavi in reklamacijah v zvezi s spletnimi nakupi

  • e-naslov: info@onehome.si
  • telefon: 070 117 118 od ponedeljka do petka od 9:00 do 16:00 in ob sobotah od 9:00 do 14:00

Pomoč pri spletnem nakupu

  • telefon: 070 117 118


2. CENE

Vse cene so v evrih in podjetje ni davčni zavezanec. Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Onehome. Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa, hkrati pa se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.


3. KODA ZA POPUST  

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine Onehome in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

Uporaba kode za popust:

  • V spletni trgovini Onehome, s klikom na gumb "Dodaj v košarico", izberite želene izdelke. Po zaključku izbora kliknite na ikono nakupovalnega vozička, ter se odpravite v nakupovalno košarico.
  • Preusmerjeni boste na košarico, kjer se nahajajo izbrani izdelki. Na tem koraku lahko urejate že izbrane izdelke, pod izdelki pa se nahaja polje za vnos kode za popust.
  • V primeru, da imate v košarici enega ali več izdelkov, za katere je aktivna koda za popust, v polje vpišite ustrezno kodo in kliknite gumb Potrdi kodo. Koda za popust je lahko vezana na točno določen izdelek ali na celoten nakup (odvisno od vrste kode). Pred uporabo preverite pogoje in trajanje kode za popust. Če imate v košarici več izdelkov in imajo ti izdelki različne kode za popust v polje Koda za popust vpišite vsako kodo posebej. Obračunani popusti se vam bodo odštevali od končnega zneska nakupa.
  • Po vnosu kod nakupni proces nadaljujete s klikom na gumb Na blagajno in sledenjem nadaljnjim navodilom.
  • Vrednost kode se prizna le pri nakupu izdelkov, ki so navedeni ob kodi. Kodo je možno unovčiti le enkrat in je ni možno zamenjati za gotovino. Kode se izključujejo z drugimi akcijskimi ponudbami. Pri posameznemu nakupu je možno unovčiti le eno kodo za isti izdelek.


4.  NAROČILA

  • Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo "Novo naročilo v spletni trgovini Onehome ", s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev.
  • Onehome si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli v področje " Vaš račun" oz. ob oddaji naročila.
  • Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo "Pošiljka iz spletne trgovine Onehome je bila oddana dostavni službi". V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
  • Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili.

V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila nas lahko pokličete na telefon: 070 117 118 , ali pošljete e-sporočilo na naslov info@onehome.si .


Načini oddaje naročila


Naročila preko Spletnega centra

  • Oddajo naročila začnete s klikom na gumb Dodaj v košarico.
  • Naročilo lahko oddate 24 ur na dan vse dni v tednu.
  • V primeru težav nas pokličite na 070 117 118 ali pošljite sporočilo na info@onehome.si

Naročila preko telefona

  • Pokličite na brezplačno telefonsko število 070 117 118 .
  • Pri naročilih preko telefona lahko izberete izključno plačilo po povzetju (plačilo preko plačilne kartice ni možno).

Naročila preko e-pošte

  • Pošljite elektronsko pošto na naslov info@onehome.si .
  • Naročilo lahko oddate 24 ur na dan vse dni v tednu.
  • V naročilo vpišite:
    • šifre izdelkov s količinami
    • vaše podatke (ime, priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko)
    • željen naslov dostave
  • Pri naročilih preko e-pošte lahko izberete izključno plačilo po povzetju.
  • Naročite lahko izključno izdelke, ki imajo košarico (ikona ).

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronskega sporočila "Pošiljka oddana dostavni službi". Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti info@onehome.si . V zadevo elektronskega sporočila navedite "Preklic naročila", v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila.

Sprememba naročila

Naročilo po povzetju z gotovino

Po oddaji naročila po povzetju lahko spremembe naročila posredujete po elektronski pošti na naslov info@onehome.si in posredujete sledeče podatke:

  • ime, priimek in številko naročila
  • izdelke, ki jih želite dodati, spremeniti ali odstraniti s količinami
  • željene spremembe dostave ali načina plačila

Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Onehome, spletna trgovina, Bakovci, mlinska ulica 4, 9000 Murska Sobota. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@onehome.si ali po telefonu 070 117 118 od ponedeljka do petka od 9:00 do 15:00 in ob sobotah od 9:00 do 14:00.

5. Načini plačila

Po povzetju z gotovino

Provizija poštne nakaznice je brezplačna.

Po predračunu

Postopek nakupa je enak, kot za ostale izdelke. Na blagajni v zavihku Način plačila označite Predračun. V svoj elektronski predal boste prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oziroma sklic in namen plačila. V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke (Klik, Bank@Net, Abanet, Banka IN, Link, Addiko EBank…).

Po opravljenem plačilu nam lahko zaradi hitrejše obravnave naročila na naslov info@onehome.si pošljete potrdilo o plačilu. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 5 delovnih dneh, v nasprotnem bomo naročilo preklicali.

Paypal

Plača se preko Paypal profila.


6. Dostava

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Kupljeno blago je dobavljivo običajno v od 2 do 7 delovnih dneh, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
V spletni trgovini Onehome želimo ugoditi vsem kupcem, zato kupljeno blago dostavimo kamorkoli v Sloveniji. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v poslovalnicah BigBang, Petrol, OMV in GLS paketomatih. V kolikor želite, da vas s strani GLS o dostavi obvestijo preko telefona, nam to posebej sporočite na naslov info@onehome.si . Dostava blaga v tujino je možna izključno na podlagi medsebojnega individualnega dogovora ob vnaprej definirani lokaciji in izračunanih stroških pošiljanja. V tem primeru nam preko e-pošte na naslov info@onehome.si pošljite vaše podatke in željene izdelke s količino, da vam pripravimo predračun.

Strošek dostave

Ob spletnem nakupu v vrednosti 100,00 € ali več vam kupljeno blago (z izjemo posebej označenih izdelkov) dostavimo brezplačno. Za nakupe do 100,00 € obračunamo znesek pošiljanja v višini 3,50 €. Navedeni pogoji dostave veljajo le pri nakupu v spletni trgovini Onehome za področje Slovenije.


7. Pravica do odstopa od nakupa

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko uredite preko e-pošte z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete na e-pošti naslov info@onehome.si ali z nedvoumno ustno izjavo preko telefona 070 117 118 od ponedeljka do petka od 9:00 do 16:00 in ob sobotah od 9:00 do 14:00. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago vrniti spletni trgovini Onehome  v 30 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopate od pogodbe. Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena.


8. Vračilo blaga

V primeru odstopa od pogodbe preko dostavne službe na naslov

Onehome, spletna trgovina,
Bakovci, mlinska ulica 4
9000 Murska Sobota

Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa. Stroške pošiljanja krijete sami.

V primeru reklamacij, napačnih ali razbitih izdelkov

  • vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@onehome.si ali preko telefona na 070 117 118 od ponedeljka do petka od 9.00 do 15:00 in ob sobotah od 9:00 do 14:00
  • po potrditvi oziroma uskladitvi z vami bomo organizirali prevzem pošiljke preko GLS

Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa. Stroški pošiljanja so brezplačni.

Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.


9. Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.
Čas, v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.
Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča.

Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka v okvari brez mnenja pooblaščenega servisa.


10. Reklamacije

V spletni trgovini Onehome se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili.

Stvarne napake

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali spletne trgovine Onehome, d.o.o.

Uveljavljanje stvarnih napak

Stvarno napako lahko uveljavljate z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov info@onehome.si . Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:

  • odpravili napako na izdelku
  • povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
  • povrnili celotni plačani znesek

V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čimprej, vendar najkasneje v roku osmih dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.


11. Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani izključno s strani podjetja Onehome, spletna trgovina. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne trgovine Onehome za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila ter v primeru upravičenosti in posebnih akcij, posredovanje kupona za unovčevanje.


12. Ukinitev registracije

Če želite ukiniti vašo registracijo v "Mojem računu", to sporočite na elektronski naslov xxx. Za preverjanje pristnosti podatkov, vas bomo kontaktirali in vam dokončno potrdili ukinitev vaše registracije. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za ukinitev registracije, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.


13. Odveza odgovornosti

Vsebino, objavljeno na straneh spletne trgovine Onehome, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. Podjetje Onehome, zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti in/ali natančnosti. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.

Podjetje Onehome ali katerakoli izmed drugih pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh spletne trgovine Onehome ali za kakršnekoli tehnične napake. Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v spletni trgovini Onehome. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala v spletni trgovini Onehome. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.

Onehome si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne strani Onehome kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.


14. Pritožbe in spori

Spletna trgovina Onehome, spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 070 117 118 pošljite elektronsko sporočilo na info@onehome.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.